Family, Phoenix and Midterms - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Julia Wienk - WaarBenJij.nu Family, Phoenix and Midterms - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Julia Wienk - WaarBenJij.nu

Family, Phoenix and Midterms

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

14 Maart 2010 | Verenigde Staten, Santa Barbara

De afgelopen weken heb ik niet stil gezeten! Drie weken geleden zijn pap, mam, Tijmen en Sterre hier een weekje langs gekomen! Dat was een erg geslaagd weekje! Ik heb ze hier alles kunnen laten zien en ze weten nu ook waar ik woon en hoe alles eruit ziet. Het weer was gelukkig ook heel mooi, voor het eerst weer sinds dat ik terug ben hier.
Vorig weekend ben ik samen met Esmee en Christopher (zweed) naar Phoenix geweest! We hebben er een roadtrip van gemaakt. We vertrokken donderdag avond en reden eerst naar Palm Springs. Het ligt bijna in de woestijn en daar zjin we een berg op gegaan, waar nog sneeuw lag. Dat was wel raar om zo van temperatuur verschil te wisselen. We hadden daar ook een fantastisch uitzicht over Palm Springs. Daarna zijn we op zoek gegaan naar DE hot springs, we hadden in gedachte van die echte gijsers, maar dat bleek helaas niet zo te zijn. We kwamen terecht in een zwembadje, met opgewamt water.. Waarschijnlijk hadden we net de verkeerde uitgekozen. Dus dat was even jammer, later wel om gelachen!
Die avond zijn we doorgereden naar Phoenix, Arizona! 'S avonds nog een beetje de stad verkend, maar het bleek dat die er eigenlijk niet echt was. Of in iedergeval niet echt een winkelstraat. De volgende dag stond horseback riding door the desert op het programma! We kwamen op een kleine range en het had wel iets weg van cowboys eigenlijk, haha. Esmee en ik werden op twee paarden gezet (christopher ging niet, die was niet zo fan van paarden) en samen met nog 4 andere mensen reden we achter de gids aan. Het was wel gaaf om zo tussen de cactussen te rijden, mooie ervaring.
Daarna nog naar the Phoenix Zoo geweest, bleek ook dat er twee dierentuinen waren. Eentje met allemaal exotische dieren en een aquarium en eentje met olifanten en giraffen.. Nou, waar kwamen wij terecht. Ja, de verkeerde, haha. Maargoed, daar een rondje gelopen en toen kwam het hoogte punt: The Phoenix Coyotes Icehockey Game! Christopher heeft in Zweden op een vrij hoog niveau zelf ook gespeeld, dus hij had ons alle regels uit gelegt. Het was erg gaaaf! Zowiezo al de sfeer, al die amerikanen aan de hotdogs, hamburgers, nacho's, grote cola's en churros. De wedstrijd was ook leuk, gebeurde veel. Een paar kleine vechtpartijen en vrij veel doelpunten.
De volgende dag vertrokken we rond 10 uur uit phoenix en kwamen we rond een uur of 7 weer aan in Santa Barbara. Was wel even een lange rit, maar zeker een geslaagd weekend!
Verder gaat alles hier zo'n zijn gangetje! School gaat prima. Deze week al wel weer midterms en dat betekend dat we alweer op de HELFT van het semester zitten! De tijd gaat zo ontzettend snel hier, helemaal nu het weer ook een stuk beter word. En k het natuurlijk erg naar mijn zin heb!

  • 14 Maart 2010 - 20:23

    Sas:

    Hé Juul! Klinkt zalig! Paardrijden tussen de cactussen... yes! Je schrijft grappig! Ik geniet er van. Hoop tot snel op skype! Sas

  • 14 Maart 2010 - 20:24

    Rolien:

    leuk juul!!! kom je wel nog is terug :) X!

  • 15 Maart 2010 - 20:58

    Ruub:

    juul, dit klinkt allemaal helemaal super. heel leuk dat je ouders broertje en zusje langs zijn gekomen! en fijn dat je het helemaal naar je zin daar hebt! helaas zit ik hier in Nederland en maak ik niet zulke spannende dingen mee! tot wanneer ben je nog weg:$? en ga je nog op sneekweek? super veel plezier nog en ik verheug me al op je volgende verslag! liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Santa Barbara

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 April 2010

Floatopia, 4/20 and more

04 April 2010

Spring break!

14 Maart 2010

Family, Phoenix and Midterms

07 Februari 2010

First weeks of school

19 Januari 2010

Back in SB
Julia

Ik ga voor een jaar studeren in Santa Barbara. Dat ga ik doen aan de city college. In december kom ik weer even terug naar Nederland en in januari vertrek ik weer voor de laaste maanden! Ik ga proberen mijn blog zo vaak mogelijk bij te houden!

Actief sinds 31 Juli 2009
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 22380

Voorgaande reizen:

19 Januari 2010 - 05 Juni 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: