Back in SB - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Julia Wienk - WaarBenJij.nu Back in SB - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Julia Wienk - WaarBenJij.nu

Back in SB

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

19 Januari 2010 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Na 5 weken even thuis te zijn geweest ben ik net weer geland in Santa Barbara!
Het was heerlijk om even zo'n break te hebben, was er ook wel erg aan toe! Maar ook leuk om weer terug te zijn.
Het was weer een lange vlucht, maar alles is goed gegaan!
Ook deze periode van 5 maaden zou ik jullie weer op de hoogte houden!
Volgende week beginnen mijn lessen weer en dit semester heb ik de volgende vakken:
- Comunication
- Beginning Spanish
- English
- Surfing
- Spinning
- Wines
Daar heb ik allemaal super veel zin in! Ben heel benieuwd hoe wines is, haha.
Ik hou jullie allemaal op de hoogte!




  • 20 Januari 2010 - 10:43

    Sophie:

    Oeeh surfing(L)

  • 20 Januari 2010 - 12:51

    Annemieke:

    Hoi Julia,

    Fijn om te lezen dat je weer veilig op je Amerikaanse honk geland bent.
    Super dat ik je weer een paar keer gezien heb in Nederland; ik zal de opnames bij Ik Hou van Holland niet snel vergeten!
    Wines gaat vast helemaal goedkomen. Anders heb ik nog wel een oom met veel praktijkervaring voor je in de aanbieding...
    Heel veel plezier deze tweede periode in The States. Het is eerder voorbij dan je nu wellicht denkt!
    Liefs, Annemieke

  • 20 Januari 2010 - 13:07

    Jeanne En Joop:

    Snelle Juul
    zo afscheid nemen.. en zo weer in SB.
    Fijn dat je ons dit liet weten en maar weer veel
    succe en vooral veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Santa Barbara

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 April 2010

Floatopia, 4/20 and more

04 April 2010

Spring break!

14 Maart 2010

Family, Phoenix and Midterms

07 Februari 2010

First weeks of school

19 Januari 2010

Back in SB
Julia

Ik ga voor een jaar studeren in Santa Barbara. Dat ga ik doen aan de city college. In december kom ik weer even terug naar Nederland en in januari vertrek ik weer voor de laaste maanden! Ik ga proberen mijn blog zo vaak mogelijk bij te houden!

Actief sinds 31 Juli 2009
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 22380

Voorgaande reizen:

19 Januari 2010 - 05 Juni 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: