First weeks of school - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Julia Wienk - WaarBenJij.nu First weeks of school - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Julia Wienk - WaarBenJij.nu

First weeks of school

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

07 Februari 2010 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Inmiddels ben ik alweer twee weken naar school geweest en lijkt het net of de break niet eens geweest is!
Alle classes die ik heb gekozen zijn erg leuk! Zelfs wines. Iedere les proeven we twee wijnen en verder verteld hij een beetje over het ontstaan van de wijnen. Hij is heeel enthausiast dus dat maakt het wat leuker om er naar te luisteren. Ik weet ook niet of ik anders wel zo interresant had gevonden, haha.
En natuurlijk ook surfen! Ik heb nu alleen nog maar theorie lessen gehad, over de zee en veiligheid. Maar dinsdag gaan we het water eindelijk in! Gister samen met een Emsee een wetsuit gekocht, wat toch nog wel een heel gedoe was, vooral om hem aan te krijgen, haha.
De andere lessen gaan verder allemaal goed, morgen alweer mijn eerste test voor Spaans..Ben benieuwd hoe het gaat, het begin is nog niet zo heel moeilijk, maar denk dat het wel lastig gaat worden! Vooral de uitspraak, daar hebben de amerikanen ook nog wel moeite mee, dus ik ben niet de enige.
Verder gaat het hier allemaal weer zoals voor de break! Weer naar IV geweest, bios enz.
Vandaag was ook nog de Superbowl. Was erg gaaf! Het is echt iets heel serieus hier. In mijn appartement complex hadden ze een grote bbq neer gezet en werden hotdogs, steaks, en nog veel gegrilled. Verder hadden ze ook veel nacho's, chips, bier en soort van margarita's. Dus ik heb samen met mijn roommates en aanhang naar de fooball game gekeken! Bijna iedereen was hier voor de Saints, dus ook ik maar. En ze wonnen! Dus er was ook nog een leuke afterparty! Geweldig om mee te maken!
En jaaa, over wel geteld 5 dagen komen mam, pap, Tijmen en Sterre hierheen!! Daar heb ik onwijs veel zin in! Denk dat het een geweldige week gaat worden!
Het weer is hier trouwens best slecht geweest, dus het klopt niet helemaal wat je kan zien hier op waarbenjij.nu haha. Maar dinsdag krijg ik als het goed is nog 1 keer regen en dan begint de lente! Maar ondanks dat heb ik toch al wel twee keer op het strand gelegen, haha.
Nou, ik ga nog even mijn spaans doornemen!

Julia

  • 09 Februari 2010 - 07:53

    Eveline:

    Juultje lang niet gesproken maar heel leuk om te lezen. :) En dat je fam langs komt, ik wens je een hele fijne tijd! lekker genieten, kusje Eef

  • 09 Februari 2010 - 16:15

    Annemieke:

    Hoi Julia,

    Ik heb vanmiddag met Petra geluncht in Doetinchem, en ik kan je melden... ook zij hebben er ontzettend veel zin om jouw kant op te komen!
    Ik wens jullie alvast heel veel plezier. En vergeet niet je wijnkennis in de praktijk te brengen!

    Liefs,
    Annemieke

  • 10 Februari 2010 - 13:02

    Jeanne:

    Hoi Julia
    Zo dat was dus weer een beetje thuis komen voor jou !Gelukkig maar,stel je voor?
    Jij in korte broek en wij op moonboots,ongelijk
    verdeeld in de wereld.
    e-mail volgt,
    Jeanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Santa Barbara

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 April 2010

Floatopia, 4/20 and more

04 April 2010

Spring break!

14 Maart 2010

Family, Phoenix and Midterms

07 Februari 2010

First weeks of school

19 Januari 2010

Back in SB
Julia

Ik ga voor een jaar studeren in Santa Barbara. Dat ga ik doen aan de city college. In december kom ik weer even terug naar Nederland en in januari vertrek ik weer voor de laaste maanden! Ik ga proberen mijn blog zo vaak mogelijk bij te houden!

Actief sinds 31 Juli 2009
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 22385

Voorgaande reizen:

19 Januari 2010 - 05 Juni 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: